П`ятниця, 22.11.2024, 1:32 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Катеринівський ЗЗСО І–ІІІ ст. Мар'їнської міської ВЦА

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

ЖИТТЯ ШКОЛИ


«Творча майстерня вчителя»
09.04.2020, 2:18 PM

28.12.2019 року у Катеринівському ЗЗСО І- ІІІ ступенів цікаво і з великим ентузіазмом відбулося засідання педради у формі педагогічного тренінгу «Творча майстерня вчителя». Директор ЗЗСО Гончаренко О. Л. розпочала педраду і познайомила з метою тренінгу: вчити діяти та спілкуватися в колективі; стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень активізувати творчий потенціал; формувати професійні компетентності для здійснення постійного професійного розвитку, самовдосконалення, в умовах особистісно - зорієнтованого навчання; сприяти формуванню комунікативних умінь та навичок методичної діяльності. На ранковій зустрічі Мірошниченко О. А., вчитель 2 класу, показала, як за допомогою цеглинок LEGO можна вітатися. Позитивний заряд добрих емоцій для роботи на тренінгу вчителі отримали, обмінюючись своїми подарунками , вітаючи один одного з Новим 2020 роком. Заступник директора з НВР Касьяненко С. В. спробувала створити умови, в яких кожен учитель максимально зміг наблизитися до педагогічної майстерності, складаючи модель творчого вчителя. Інтерактивні вправи ««Дерево очікувань»,«Моє бачення творчого вчителя», «Портрет ідеального вчителя», допомогли з’ясувати, що загальнолюдські цінності, педагогічна майстерність, професійні переваги органічно притаманні природі педагогічної праці й потенційно присутні в кожному з нас. Слід лише своєю титанічною працею допомогти їм проявитися. Своєю творчою майстерністю з колегами поділилися вчителі початкових класів Мірошниченко О. А. та Ткаченко В. О., які атестуються в 2020 році. Мірошниченко О. А.(класовод 2 класу) познайомила педагогів щодо впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання з цеглинками LEGO в освітньому просторі НУШ. Вона довела, що використання LEGO на уроках своїм змістом, формою організації та результативністю сприяють формуванню вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти,а також впливають на розвиток уваги, спостережливості, пам'яті, просторових уявлень, уяви. Ткаченко В. О. (класовод 3 класу) познайомила з одним із методом критичного мислення «Метод шести капелюхів». Вона пояснила, що в основі цього методу лежить паралельне мислення, яке відрізняється від традиційного своїм конструктивним мисленням, при якому різні точки зору і підходи не стикаються, а співіснують. Вчителі були в ролі дітей і працювали над аналізом вірша «Дощик» Н. Забіли, застосовуючи цей метод. Кошалковська Л. І. (класовод 4 класу) на яскравих шаблонах та практичних роботах своїх вихованців познайомила із застосуванням на уроках нових методів та прийомів: Методами «Ромашка Блума», «Кубик Блума», метою яких є навчити усвідомленому та цілеспрямованому формуванню запитань різного типу. Прийом «Фішбоун» (скелет риб’ячої кістки) можна використовувати в тоді, коли необхідно встановити причинно-наслідкові зв’язки, здійснити обгрунтований вибір, розвинути навички роботи з інформацією, навчити вирішувати проблеми. Технологія «Дерево рішень» допомагає дітям проаналізувати та краще зрозуміти механізми прийняття складних рішень. Рефлексією педради були відповіді вчителів на запитання « Що корисного Ви взяли для себе з педради?», «Що найбільш вразило?», «Що було для Вас новим в роботі?». Завершення засідання педради було притчею про Майстра, епіграфом до якої є такі слова: « Кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер…» Дякуємо колег за плідну і продуктивну роботу!

Категорія: Мої файли | Додав: oksanakupchenko
Переглядів: 217 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz